lek. Anna Mackiewicz

Na codzień pracuje w Klinice Gastroenterologii i Chorób Wewnętrznych Uniwersyteckiego Centrum Medycznego,

Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Banacha 1a w Warszawie.

Główne zainteresowania to wykonywanie badań i zabiegów endoskopowych, kwalifikacja do zabiegów endoskopowych

(gastroskopia, kolonoskopia, ECPW, EUS), oraz opieka i nadzór nad pacjentem przed i po zabiegach.

Leczone choroby:

- refluks żołądkowo-przełykowy
- zapalenie żołądka
- choroby dróg żółciowych
- choroby trzuski
- choroba uchyłkowa jelit
- bóle brzucha
- zapalenie przełyku
- choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy
- SIBO
- IMO

Ukończyła I Wydział Lekarski Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. Rezydenturę z chorób wewnętrznych odbywała w Klinice Gastroenterologii Wojskowego Instytutu Medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego MON w Warszawie, przy ulicy Szaserów. W roku 2016 przebywała na stażu w Klinice Gastroenterologii Szpitala Onkologicznego „City of Hope” w Los Angeles, USA. W tym samym roku zdała egzamin specjalizacyjny z zakresu interny (chorób wewnętrznych). Doświadczenie endoskopowe zdobywała w Endoterapii przy ul. Brzeskiej w Warszawie, gdzie poza wykonywaniem zabiegów endoskopowych (gastroskopie, kolonoskopie, ECPW), zajmowała się leczeniem chorób wewnętrznych i chorób przewodu pokarmowego. W 2017 roku przebywała na stażu w Anglii w Klinice Gastroenterologii i Endoskopii MidYorkshire Hospitals , NHS Trust, UK. W 2021 roku ukończyła szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie gastroenterologii i pozytywnie zdała państwowy egzamin z specjalizacyjny.

Na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje w zakresie wykonywania procedur endoskopowych. Regularnie uczestniczy w licznych konferencjach naukowych oraz szkoleniach w kraju i za granicą, systematycznie pogłębiając swoją wiedzę z zakresu gastroenterologii i endoskopii. Ponadto jest nauczycielem akademickim i prowadzi zajęcia ze studentami medycyny, zarówno polskojęzycznymi, jak i zagranicznymi (English Division). Za osiągnięcia naukowe nagrodzona medalem Polskiej Akademii Nauk (PAN).